.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برگزاری همايش «ياوران ولايت» در بابل

همايش ايثارگران فرهنگی با عنوان «ياوران ولايت» روز گذشته، 28 آذرماه در مجتمع ورزشی «بهار» شهرستان بابل برگزار شد.

آيت‌الله «علی معلمی» نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه قائمشهر ، در همايش ايثارگران فرهنگی با عنوان «ياوران ولايت» كه روزگذشته 28 آذرماه با حضور «عبدالوحيد فياضی» رئيس آموزش و پرورش مازندران و «فلاحيان» مدير مشاركت‌های مردمی و مشاور اداره‌كل آموزش و پرورش مازندران و مسئولان شهرستان بابل برگزار شد، گفت: ولايت جايگاهی برای قرار و آرامش جامعه است.

وی افزود: امامان هدايت‌گر به امر الهی هستند و بر مبنای الهی جامعه را تنظيم كرده و امر خدا را بر سخن خود مقدم می‌دارند.

آيت‌الله معلمی تصريح كرد: ولايت از آن خداوند بوده و او مطلق عام در همه شئونات است و اگر انسان ولايت الهی را بپذيرد نور هدايت و سعادت او را دربر خواهد گرفت.

 نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان كرد: اصل ولايت به اندازه‌ای مهم است كه اگر انسان به اندازه حضرت نوح(ع) عمر كند و نماز بخواند و روزه بگيرد اما از ولايت الهی بهره نبرده باشد اعمال او ارزشی ندارد.

در ادامه اين مراسم «عبدالوحيد فياضی» مديركل آموزش وپرورش استان مازندران در سخنانی گفت: «ايثارگران فرهنگی» همان مردان بی‌ادعای ديروز پشت ديوار شلمچه بر محور توحيد و مرز ولايت هستند.

وی افزود: ما بايد يكديگر را بشناسيم و قدر همديگر را بدانيم و فاصله‌هايمان را كم كنيم و مواظب باشيم كه زمان باعث نشود فاصله‌هايمان زياد شود.

فياضی با بيان اينكه امام‌حسين(ع) چراغ هدايت و كشتی نجات است، تصريح كرد: هر كس از اين چراغ رويگردان شود گمراه می‌شود و امام‌حسين(ع) خلاصه همه فضايلی است كه در دايره ولايت قرار دارد.

وی افزود: امام‌حسين(ع) جان ولايت و عصاره همه خوبی‌ها و معنی ولايت است.

مديركل آموزش و پرورش استان مازندران، خاطرنشان كرد: خدا را شاكريم كه توفيقی دست داد تا در اين همايش 7 هزار نفر از معلمان ايثارگر مازندران توانستند با هم همدلی و همدردی كرده و ياد و خاطره بسياری از رزمندگان و جانبازانی كه به رحمت الهی پيوستند را گرامی بدارند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.199 seconds.